PROJE PLANI |
|
Projenin adı |
GENÇLİK DEĞERLİDİR |
Ortaklar |
Türkiye(8) Hakkâri Yüksekova İstanbul Bornova Tarsus Merkez efendi Bozöyük Akhisar |
Ayrıntılar |
Öğrencilerin yaş Aralığı:13-18 İletişim dili: TÜRKÇE Süre:4 AY Okul tipleri: FEN, ANADOLU, ÇOK PROGRAMLI ANADOLU, İMAM HATİP LİSESİ |
Kısa Tanımı |
Gençler geleceğin mimarlarıdır. Hem maddi hem manevi değerlerin geleceğe taşıyıcısıdır. İyi bir eğitim almalarının yansıra iyi bir ahlaki değere sahip olmaları da önemlidir. Toplumsal değerleri bilen ve bağlanan genç güzel ahlak sahibi de olacaktır |
Hedefleri |
Küreselleşen dünyayla beraber değerlerinden uzaklaşan gençlere değerlerini hatırlatmak ve toplumda var olan maddi manevi değerleri gençlerimizin uygulayarak benimsemesini sağlamak Öğrencileri Türkiye'nin farklı bölgelerinden insanlarla tanıştırmak Twinspace'de ilgi çekici etkinlikler düzenlemek Öğrencilerin düzenli olarak Twinspace kullanmasını sağlamak Öğrencilere bir bütünün parçası olma, aidiyet gibi duyguları kazandırmak |
Kullanılacak Bilişim Araçları |
Projeyi daha görsel ve interaktif hale getirmek için çeşitli bilişim araçları kullanılacaktır. Bunlardan bazıları şu şekildedir: Answergarden, Padlet, Prezi, Slideshare,123apps,stripgenerator, Linoit,Pollcode,Joomag,Surveymonkey,Iwıshyouto,Drawıtlıve,Woki,PowtoonAnim oto vs. |
Pedagojik temelleri(öğrencileri n hangi yönleri, nasıl geliştirilecek) |
Öğrencilerde geliştirilmesi beklenen temel yönler şunlardır: İletişim becerilerini geliştirmek amacıyla haftalık veya iki haftada bir Chatler düzenlenecek İkili veya grup olarak çalışmalar yapılacak Öğrenciler bir bütünün parçası olma duygusunu tadacaklar Toplumda var olan maddi ve manevi değerleri benimseyecek ve uygulayacaklar |
Değerler |
Merhamet Sevgi Saygı Vatanseverlik Yardımseverlik |
İş Planı |
1)Akrostiş çalışması 2)Tiyatro metni yazma 3)Yazdığını canlandırma 4)Mektuplaşma 5)Şiir 6)Karikatür çizme 7)Rmazandaki manevi değerler konulu pano 8)Veda mesajları ve değerlendirme |
Beklenen sonuçlar |
Geleceğin mimarı olan ve değerleri benimseyen gençler neyin iyi ya da kötü neyin doğru ya da yanlış olduğunu bilir ve hayatına uygular. Sorumluluğunu bilen,ailesine, çevresine,topluma faydalı bir gençlik yetişir. Maddi ve manevi değerlerleri blen gençler bunları kuşaktan kuşağa aktarılır. Öğrenciler bir ürünü başlatma,devam ettime ve bitirme gibi beceriler kazanır Öğrencilerde aidiyet duygusu gelişir Öğrenciler ve öğretmenler tarafından bir e-kitap hazırlanır. |
*Projemiz okulumuzda Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni Nigar ARSLAN ve 5 öğrenci tarafından yürütülmektedir.